Pale Lung - Robyn Sherwell

庭燎:

4月10日,阴。

……还是有点烦躁!


Pale Lung

by Robyn Sherwell


You found me out, you found me out
你找到了我
You found me out
你找到了我


Watch your step
目数着你的脚步
As you cross the pageant to this land
穿过盛宴之土
Got the sense, you fallen cause I think I am
与你感同身受 为我坠入深渊

You should be
你本来
You should be going home like you planned
本来打算起身回家
How can there be?
最后为什么留下?
It's so much in the touch of a hand
你手的触感让人窒息
It's a PALE LUNG
如同苍白无力的肺叶
That heats in me
一切都令我为你燃烧
And it's a guilty heart that beats
这充满悖论感的心脏
For you, for you
为了你跳动着
For you, for you
为了你跳动着


There's a trick, it's in the path we're walking on
我们行走的路途荆棘无数
Can't be fixed, I'm not in control and I'm not strong
我如此弱小 无法预测 也无法掌控
Turn away, all because you're hearing fate has come
回头离开吧 你已知道结局注定
You can't stay, while the move is all I want
你必须留我一人 虽然我需要你的全部
Is the one that I want
虽然我只想要你
It's a PALE LUNG
如同苍白无力的肺叶
That heats in me
一切都令我为你燃烧
And it's a guilty heart that beats
这充满悖论感的心脏
For you, for you
为了你跳动着
It's a PALE LUNG
如同苍白无力的肺叶
That heats in me
一切都令我为你燃烧
And it's a guilty heart that beats
这充满悖论感的心脏
For you, for you
为了你跳动着
For you, for you
为了你跳动着
Breathing me into you
我感受到了你的呼吸
I'm falling out
在沉静里坠落
I'm cored hand in
内心深处苏醒
You found me out, you found me out
你找到了我
It's a PALE LUNG
如同苍白无力的肺叶
That heats in me
一切都令我为你燃烧
And it's a guilty heart that beats
这充满悖论感的心脏
For you, for you
为了你跳动着
It's a PALE LUNG
如同苍白无力的肺叶
That heats in me
一切都令我为你燃烧
And it's a guilty heart that beats
这充满悖论感的心脏
For you, for you
为了你跳动着
For you, for you
为了你跳动着

贡献翻译:蜥蜴沼质

评论
热度 ( 6 )

© 今天的风儿甚是喧嚣 | Powered by LOFTER